magazijn

Algemeen

7T is een echt handels- of ERP-pakket. Op dit vakgebied zit ook onze expertise. Veel van onze medewerkers hebben al 25 jaar ervaring met software implementaties bij handelsbedrijven.

Natuurlijk heeft 7T alle functies die u van een moderne handelsapplicatie mag verwachten. Samen met onze klanten hebben wij echter een groot aantal functies ontwikkeld die het werken met 7T wel erg prettig maken.

Een aantal voorbeelden

Met 7T Aanvragen kunt u offerte aanvragen van uw klanten importeren en via een kwaliteitssysteem 7T laten uitzoeken welke artikelen u het beste aan deze klant kunt verkopen. Als het gevraagde artikel niet tot uw standaard assortiment behoort, dan kunt u vanuit hetzelfde scherm snel inkoopaanvragen versturen naar verschillende potentiele leveranciers. 7T kan daarna op basis van de inkoopprijs een verkoopprijs bepalen en een offerte naar de klant sturen. Lees meer op Software: Aanvragen.

Belt een klant om een prijs op te vragen, een offerte aan te vragen, een order te plaatsen of de status van een lopende order op te vragen of een combinatie van al deze zaken. Wij hebben een uniek verkooporderscherm ontwikkeld, waarmee u al deze zaken snel en door elkaar heen kunt afhandelen. Lees verder op Software: Verkoop-Logistiek

Werkt u met meerdere bedrijven samen in 1 pakket, dan kan 7T de intercompany boekingen automatisch uitvoeren.

Krijgt u veel orders in Excel, via uw website of via webportals, dan heeft 7T deze koppelingen mogelijk reeds gebouwd. Als als uw klanten digitale facturen willen, dan is dit voor 7T geen probleem.