pc-werker

Meldingen & Klachtenregistratie

7T heeft een multifunctionele module ontwikkeld voor het afhandelen van meldingen en klachten van klanten. In 7T noemen we beide meldingen, maar een melding kan dus een actie zijn of een klacht. Dat hangt af van het gebruikte type in de melding.

Elke melding krijgt bij het aanmaken een uniek nummer. In de melding kan de gebruiker diverse gegevens invoeren: Type, Melder, Relatie, Contactpersoon, Status, Prioriteit, Tekst van de melding en Oplosser. Ter informatie kan direct vanuit dit scherm een e-mail worden gestuurd naar de klant en/of de oplosser.

De mails die intern naar de oplossers worden gestuurd zijn zogenaamde deeplinking mails. Dit betekent dat er in de mail een link zit naar de melding. Als de gebruiker hierop klikt komt hij in 7T in de melding en kan deze gelijk behandelen.

Alle werknemers kunnen in het selectiescherm van de meldingen hun actielijst oproepen. Hierin staan alle lopende meldingen, waarbij de gebruiker is genoemd als oplosser. Via de statussen en de prioriteiten kunnen de meldingen desgewenst verder gefilterd worden. Gebruikers die verantwoordelijk zijn voor bepaalde klanten kunnen zo ook de meldingen van hun klanten in de gaten houden.

Een oplosser kan tekst toevoegen aan de melding. Er wordt bijgehouden wie dat doet en wanneer. Per tekstblok kan aangegeven worden of dat in bepaalde uitingen (mails, lijsten, e.d.) naar de klant mag of dat de opmerking alleen voor intern is bedoeld.

Als een oplosser klaar is met de melding kan hij deze weer doorzetten naar een andere oplosser om zaken verder uit te zoeken.

Projectmatig werken

De meldingenmodule kan ook gekoppeld aan de 7T projectenmodule gebruikt worden. Aan een melding kan dan een calculatie en een werkorder worden gekoppeld.

Bij het boeken van de uren via de uurlijsten en de urenregistratie kan de melding ook gebruikt worden. Na het selecteren van de melding, weet 7T op welke werkorder er geboekt moet worden. De uren worden op de werkorder geboekt, maar zijn ook terug te vinden bij de melding. Zo kan ook achteraf heel eenvoudig bekeken worden hoeveel tijd de afhandeling van een klacht heeft gekost.