Support

Na de voorbereiding, in de vorm van inrichting, conversie en opleiding, is een team van mensen bij 7T software op de hoogte van uw manier van werken met ons pakket. Als u een vraag heeft over de werking van 7T, kunt u ons op de normale kantoortijden altijd bellen, faxen en mailen.

Support door projectleider

Als u naar 7T software belt, belt u niet met een helpdesk, maar wordt u zoveel mogelijk direct geholpen door uw projectleider of iemand van het team die uw situatie kent. Voor hele uitzonderlijke problemen krijgt u ook altijd het mobiele telefoonnummer van uw projectleider, zodat u ook buiten kantoortijden geholpen kunt worden.

Remote support

Als men u aan de telefoon niet kan helpen, kunt u via de optie “remote support” uit het helpmenu van 7T iemand van 7T toestemming geven om uw werkstation tijdelijk over te nemen. Zij kunnen u dan uitleggen en laten zien wat u precies moet doen. Zodra de sessie is afgelopen is het doorgegeven wachtwoord ongeldig en kan 7T zonder uw toestemming uw werkstation niet meer benaderen.

Voor meer informatie

Wij gebruiken cookies Melding sluiten, u gaat akkoord met ons cookie-beleid