ERP in de cloud

Het belangrijkste bij het aanschaffen van software is de functionaliteit. Als de functionaliteit van de software aansluit bij uw eisen en wensen, dan wordt de vraag actueel hoe u de software wilt gaan afnemen en waar de software fysiek geïnstalleerd moet worden.

Algemeen

Om te beslissen wat voor u het beste werkt, zijn er feitelijk maar 2 keuzes:

  • Wilt u de software kopen of huren
  • Waar wilt u de software laten installeren, op uw eigen netwerk (On Premise) of op een externe locatie (in de Cloud)

Hierbij zijn alle combinaties bij 7T mogelijk. Tegenwoordig wordt ook vaak de term Saas gebruik (Software as a service), dat is niets anders dan de software huren waarbij de software op een externe locatie draait.

7T biedt alle mogelijkheden en zal deze graag met u bespreken.

Cloud

Iets “in de cloud” laten draaien of Saas (Software as a service) zijn veel gebruikte termen. Uiteindelijk is het bij beide niet erg ingewikkeld. Via een service provider huurt u eventueel servercapaciteit ergens in een datacenter. In plaats van op de server bij u op de zaak (on premise) wordt de software op de server in het datacenter geïnstalleerd. Daarmee draait uw 7T licentie in de cloud.

U kunt zelf een service provider uitzoeken, maar 7T heeft ook een hardware partner om 7T in de cloud aan te kunnen bieden. Belangrijk is dat de servers van deze hardware partner altijd in Nederland staan en daarmee uw systeem ook onder de Nederlandse wet- en regelgeving valt. De locaties waar de servers staan zijn zowel fysiek als digitaal goed beveiligd en voorzien van uitmuntende verbindingen.

Het enige dat u nodig heeft is een goede en snelle internet verbinding.

Bij installatie in de cloud kunt u nog steeds kiezen of u uw 7T licentie wilt kopen of huren.

Voor 7T maakt het niet uit waar wij onze software moeten installeren. Samen met u kiezen we de beste oplossingen en zorgen dat het werkt.

Voor meer informatie

Wij gebruiken cookies Melding sluiten, u gaat akkoord met ons cookie-beleid